Hormonrubbning?

Nu är min älskade fästman i rålambshovsparken me jobbet och spelar boule
och har det gott :) Hoppas att han får det riktigt roligt och inte blir bjuden på
alltför mycket alkohol :P Hihi .... Me tanke på att vi knappt har råd att köpa mat
så får han inte supa upp dom pengar vi har kvar ....

Innan han åkte lade jag märke till han hade tagit av sig förlovningsringen och
jag va SÅ nära på att börja störtböla .... han har aldrig tagit av sig den en ENDA
gång på över 1,5 år ... så ja .... jag blev ledsen och orolig .... Då förklarade han
att han hade fått en blåsa precis där ringen satt så det va därför och han lovade
också att sätta på sig ringen innan han åkte .... men me honom vet man ju
aldrig :S

Anyway, jag har hunnit me att äta middag också, blev en tidig middag för jag hatar
att laga mat åt mig själv och att sitta ensam och äta är det värsta ....

Sitter och snackar me finaste Madde och kollar på Beverly Hills .... det slutar vid 6
och då ska jag ta och dammsuga och sen ska jag ha mitt lilla mini-spa :) Ska
bli så skönt .... och sen ska jag slöa i soffan och kolla på tv/film och äta lite
morötter me dip :) Älsklingen skulle försöka va hemma ganska tidigt men jag
sa det att huvudsaken är att han är hemma innan midnatt ..... får väl se när
han kommer hem .....

Har haft småkramper i magen från och till hela dagen och dessutom har jag fått en
sån satans ryggvärk .... 

Toodiiloo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0