Min turdag

Hade planer idag me fam Nilsson, både jag och älsklingen såg fram emot
det .... MEN, dom avbokade för att grilla me sina grannar .... blev lite besviken
men men .... bättre lycka nästa gång :P

Jag och älsklingen har varit ute och åkt lite, först tog vi en sväng till Flempan
för att slänga lite skit och ta en cigg me mamma, fick även en jätte fin liten
"partyväska" som mamma kallade det .... hon hade hittat den i soprummet
men den va jätte fräsch och jag har letat efter en liknande väska ett tag nu så
jag blev glad :)

Sen drog vi vidare till kvantum och handlade lite, köpte lite nötter och mörk
choklad samt massa ingredienser till mitt bak nästa vecka :D

Väl hemma igen gjorde jag middag, blev kycklingsallad vilket passade jätte bra
en sån här dag, varmt och kletigt ..... Skulle verkligen vilja dra iväg och bada ikväll
men jag har absolut inget att bada i :( Får ta en kall dusch me min fästman istället ;)

Älsklingen gick igenom facken i min väska som jag hade fått av mamma och jag
trodde inte mina ögon när han visade va han hittade .... pengar .... inte så lite
heller .... jag blev en femhundring rikare :D :D :D :D Woohoo, min turdag idag eller
vad :P Dom pengarna kom väl till pass kan jag lova :)

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0