vanlig dag

Madde har snackat som fan om en tv-serie som heter "Kniven i hjärtat" så nu håller jag på och laddar ner del 1 av den =) får se om den är så bra som hon säger men hon brukar oftast ha rätt.....

annars har jag bara tagit det lugnt idag....har inte orkat gjort nåt.....jo,har gjort lite lunch och badat men det är allt.....
lyssnar på Mariah Carey nu och slötittar på Smallville.....ska lägga mig i soffan och vänta på att patrik kommer hem...kanske värma lite mat eller nåt också....

imorrn ska jag till arbetsförmedlingen och sen ska jag till Visättra  och hälsa på min moster.....jag saknar henne jätte mycket....

Och madde,jag älskar dig <3
tro inget annat. Du är den enda för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0