1 December

Jag sitter och tittar på det allra första avsnittet av årets julkalender. och tro inte att jag gick upp tidigt bara för att se den,jag vaknade halv 9 och kunde inte somna om så jag gick upp och kom ihåg att julkalendern började idag så jag kunde lika gärna titta på den. Och Patrik vaknade nyss också.

Idag ska vi till IKEA för jag ska köpa lite röda ljus,några jätte fina blockljushållare och så måste jag köpa några julstjärnor(blommorna alltså) och mossa och lite annat smått och gott. Och imorrn har jag bjudit hit min familj på adventsfika så jag ska baka lussekatter och köpa pepparkakor. Det ska bli jätte mysigt. hehe.

Och om bara 11 dagar firar jag och Patrik 2 år !!!!!! och om 23 dagar är det julafton !!!!! och om 29 dagar är det nyår !!!!!

Nu har jag och Patrik nyss badat,va jätte skönt ;) funderade på att duscha Whiskas också men vi tar det imorrn istället. Idag var jag i Huddinge en stund me Melissa,jag köpte en julklapp till Patrik och så köpte jag en ny sminkväska. Och så va ju jag och Patrik på IKEA också. Vi köpte det vi kom dit för och så köpte vi en ny matta till sovrummet *jätte fin*. Ska köpa en till likadan och ha i hallen. haha.



vi hörs nog imorrn kväll igen.


hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0