2 år idag

Jag och älsklingen har varit tillsammans och bott ihop i 2 år idag. Känns så jävla overkligt.

Den 12 December 2005,dagen då vi blev tillsammans kommer jag alltid minnas med glädje och kärlek. Jag trodde aldrig att den här dagen skulle komma,då vi firade 2 år. Vågade inte hoppas på att det skulle hålla så länge,visste inte ens vad han egentligen ville me mig. Trodde att jag bara var ett tidsfördriv eller ett enkelt ligg. Men allt eftersom tiden gick insåg jag att han verkligen hade ÄKTA känslor för mig och jag blev både vettskrämd och vimmelkantig. Men en sak är säker,aldrig förr har jag älskat nån som jag älskar Patrik och jag kommer nog aldrig älska nån som Patrik heller. Han är helt enkelt allt för mig. 2 år,det är egentligen inte så länge men det är både mitt och Patriks längsta och seriösaste förhållande hittils och jag känner mig hedrad över att jag är den första som han bor ihop med. Och han är den första jag bor ihop med. Allt känns så jävla underbart nu.

Ikväll firade vi inte så speciellt eftersom det är jobb imorrn. Vi beställde hem käk och utbytte presenter. Jag fick ett jätte fint silver halsband med ett silver hjärta och Patrik fick en förstorad bild av oss två i en ram. Får se om vi gör nåt trevligt i helgen istället.


Imorrn är det lucia och jag jobbar. Börjar 09.30 och slutar nångång mellan 17.30-18.00. Så det blir en relativt lång dag men det ska bli kul. Vi ska ju ha luciatåg och alla föräldrar och syskon och mor och farföräldrar kommer och det blir fika och massa roligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0