Är visst gift me M

Imorse hade jag och Madde sällskap till jobbet =) va roligt att ha nån att prata me...hon började ju faktiskt praktisera på mitt jobb idag =) det tycker jag är väldigt kul. Vi hade raster samtidigt och vi gick ut och rökte tillsammans och vi va ute tillsammans,kändes så himla skönt att ha henne där. Längtar tills imorrn ;) hehe.

Ah,just det,jag och Madde är visst gifta och jätte kära ;) haha. Va några ungar på hennes avdelning som sa det,dom tjatade på oss att pussas men vi lyckades stå emot. hehe. Så nu är man plötsligt lesbisk och dessutom gift med en helt underbar och fantastisk tjej. Det låter ju inte helt fel :D haha.

Nä,nu ska jag sätta mig framför tv:n så att Patrik kan få låna datan en stund.

good bye bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0