Bara 1 vecka kvar

Om exakt 7 dagar eller 1 vecka så är det julafton =) så jävla skönt. Åh gud,va jag längtar asså. Julstämmningen,julmaten,Kalle anka och självklart julklapparna.

Och på fredag är både jag och Patrik ledig,längtar massor.

Och igår hade jag och Patrik jätte mysigt i sängen ;) twice. haha. Helt otroligt,vi va som galningar på varann. haha. Nä,nu ska jag inte snacka snusk. Jag gav Patrik min specialbehandling som han inte får alltför ofta tyvärr så han uppskattade det nog vääääldigt mycket ;) hihi.


haha,ah herregud......

Idag har jag bara tagit det lugnt,diskat lite,bytt sängkläder och städat. Skulle egentligen följt me Patrik idag och hjälpt Kristian att flytta men jag orkar verkligen inte. Tänker bara ligga i soffan och kolla på tv och sen laga mat när Patrik kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0