Bra och dålig dag

Jag har haft Madde här sen igår kväll,hon sov ju faktiskt hos mig =) mysigt ju ;)
Vi satt och kollade på Ensam hemma 2 och skrattade som fan. Sen kollade vi på The Baby´s room och Madde höll på och skita på sig :P haha,hon är värsta mesen. Och sen kollade vi på Ice age 2 och nu vet Madde äntligen vart hon hamnar när hon dör, i Ollon himlen =) haha,men det är ju såååå henne också.  Sen gick vi och lade oss vid halv 1 typ och låg och snackade en stund.

Imorse vaknade jag halv 8 men gumman låg fortfarande och sov en stund till. Hon va så tyst att jag trodde hon va död,skit läskigt ju. Andas högre,kvinna.

Men när hon vaknade så kollade vi på tv och sen satt vi framför datan o så gick vi till centrum och köpte kattmat. Och vid 4 kom Patrik hem och då åkte Madde.

Just nu gör jag inte ett skit. Patrik ligger på soffan och sover,jätte kul men men. Jag orkar inte bry mig mindre. Är arg på han iaf. Har ingen lust att snacka me honom just nu.

Längtar tills på Fredag,då ska jag och Madde först på fika hemma hos morsan och sen ska vi till Skärholmen och julhandla. Ska bli jätte naisigt,snodde Maddes uttryck,hehe.


Älskar dig så mycket,gumman. Tack för dom här dagarna me dig,har varit jätte mysigt.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

haha, gumman sno vilket uttryck du vill älskar dig över allt annat ändå (: O så tyst kan jag inte ha varit, var ju helt täppt, var helt säker på att jag råååå snarkade :P

2007-12-15 @ 18:16:48
URL: http://greatthings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0