Fått en ny tatuering =)

Idag har jag jobbat,va skitkul. Va på snövit idag och fick spela spel med Simon och Klara hela dagen typ,va jätte roligt. Men fan va jag saknade Madde. Hon ligger ju hemma och är dösjuk :( krya på dig,sötnos. Det va bara jag och Gunilla och en vikarie som heter Helen och som jag faktiskt känner. Hon och jag åkte på språkresa till Jersey för 4-5 år sen och jag har inte träffat henne sen dess. Och så möts vi såhär. fan vilken slump. Men det va skitkul att se henne igen.

Jag tackade ja till att jobba över på Torsdag,det är ju luciafirande på jobbet så jag måste väl jobba till 6 eller nåt men det ska bli roligt.

Och idag åkte jag till morsan också. Fick en skitsnygg tröja och sen slängde hon fram 1000 spänn och sa åt mig att göra en ny tatuering så jag ska boka tid på Tumba Tatto i helgen,tror jag. Är så jävla glad,det blir min tredje tatuering. Vet precis vad jag ska ha och vart jag ska ha den. Längtar tills jag sitter där i stolen och känner den brännande smärtan. haha.

Imorrn firar ju jag och Patrik 2 år =) guuuuuuud,va jag älskar honom. han är så jävla underbar och så snäll och helt otrolig. Kommer aldrig hitta en sån kille igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0