Första Advent

Idag,den 2 December är det första advent...jätte mysigt ju =) har haft mamma,mormor och Melissa här på fika. Va också jätte trevligt. Bakade ju lussekatter i förmiddags och dom blev jätte bra men trots att jag hade i 4 påsar saffran så smakade dom nästan ingen =( men jag har tre påsar kvar av ett annat märke så lite närmre jul så ska jag baka lite mer lussekatter. Tände ju också första ljuset på adventsljusstaken.


Nu gör varken jag eller Patrik så mycket. Patrik ringer sin pappa och jag sitter och lyssnar på musik. Whiskas ligger helt utslagen på soffan och sover så gott.


Ska väl snart gå och duscha/bada och sen bara kolla på tv och ta det lugnt. Spela lite kort innan vi sover.


Imorrn är det Måndag och då ska jag nog upp till visättra en sväng,måste ju säga hej då till Melissa som åker hem på Tisdag. Och på Tisdag är det jobb igen och jag får ju sällskap då,min underbara tös,Madde börjar ju praktisera på avdelningen bredvid min.

Och en sak till. Dom senaste  2-3 dagarna har jag haft skitont i mina bröstvårtor,man kan knappt nudda vid dom. Och så har jag haft ont i magen nedanför naveln lika länge :S jag funderar på att köpa en gravtest imorrn bara för att kolla. Men jag har ju bara varit utan p-staven i lite över en månad. Hinner man bli gravid och känna av det på så kort tid??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0