Förvånad av det han sa

Igår kväll låg jag och Patrik i sängen och pratade om lite allt möjligt. Jag blev väldigt överraskad av just en sak han sa. Han ville sälja vår lägenhet och flytta till en trea i Huddinge,hyresrätt. Och han har ALLTID sagt att han INTE vill bo i Huddinge och han skulle ALDRIG vilja bo i en hyresrätt. Så jag blev väldigt förvånad över denna vändning. Men jag va dum nog att inte fråga varför han ändrat sig så plötsligt. Men men. Och sen vet man ju aldrig om han menade det han sa men jag ser ingen anledning till varför han skulle ljuga. Vem vet,snart kanske vi bor i en hyresrätt i Huddinge =) det har inte jag nåt emot,har alltid velat bo i Huddinge.

Idag ska väl jag och Patrik ner till Huddinge och gå på mellandagsrean. Får se om jag hittar nåt. Va iaf ute på nätet igår och beställde 3 tröjor som kommer inom 48 timmar =) tänkte ha en av tröjorna på mig på nyårsafton. Måste bara köpa tights eller leggings först. Kanske hittar det i Huddinge.

Det blev inget Huddinge idag,pallade fan inte. Låg i sängen och myste med Patrik istället,va ju mycket mysigare. Sen åkte vi till City gross och handlade lite mat och sen åkte vi hem och gjorde köttfärspaj.

Får se om jag tar huddinge imorrn,måste hitta ett par tights eller leggings :P hehe. Ska ju eventuellt träffa Melissa imorrn me och mina morbröder kommer till mormor imorrn också men jag vet inte om jag orkar. Vill ju träffa dom,va länge sen men men. får se om jag pallar. Och imorrn jobbar ju Patrik :( tråååkigt men han jobbar ju bara 2 dar innan han är ledig i 4 dar igen.

Nu ska jag sätta på mig pyjamas och mina glittertofflor som Patrik faktiskt lånade idag,han va sååå gullig i dom.

Men vi hörs imorrn.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0