haha

9 sakar om mig.

1. Är du singel? Nej,jag har min pojkvän/sambo Patrik sen 2 år
2. Är du lycklig? Mer än någonsin (:
3. Är du uttråkad? Nja,inte direkt,väntar bara på att Patrik ska komma hem från jobbet
4. Är du ledsen? nopp
5. Är du italienare? haha,inte direkt även om man kan tro det
6. Är du full? Inte just nu
7. Är du en cooling? HA klart jag är!
8. Är du från Irland? Öhm.. Nej?
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Har bara en förälder och hon är inte gift

8 saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut!
2. Har du nånsin blivit sårad? Fler gånger än jag vill
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Såklart :D
4. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Varje dag
5. Har du haft en hemlig beundrare? hmm,Madde kanske ;)
6. Är du kär? Jag är kär
7. Vill du gifta dig i framtiden? Jag vill ha ett kyrkbröllop,klassiskt men enkelt

9 saker, två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Beror på 
3. Katter eller hundar? Har en katt men skulle vilja ha hund också
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet,helt klart
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror på vilket humör jag är på
8. Pengar eller lycka? kan nog kombinera båda på ett eller ett annat sätt (:
9. Dag eller natt? Bägge

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Hmm,kanske
2. Brutit ett ben? Bara en stukad fot när jag var 5
3. Gjort nått du ångrar?Massor
4. Hoppat Bungee Jump? vill så gärna (:
5. Ljugit för någon du tycker om? en vit lögn eller två ..
6. Ätit en hel tårta? Usch,va äckligt
7. Gjort bort dig offentligt? På fyllan kanske

8. Velat försvinna? Många gånger

12 Senaste...

1. Telefonsamtalet du gjorde? Morsan
2. Telefonsamtalet du fick? Jobbet
3. Personen du va med? Vad me mig själv och Whiskas
4. Roligaste grejen som hänt?
Ingenting
5. Personen du sms:ade? Madde
6. Gick på bio med? Patrik,Putte och Robino
7. Va och shoppade med? Mig själv och Madde
8. Du skrev till på myspace? aldrig?
9. Du kramade? Whiskas
10. Du kysste? Min älskling
11. Du tillbringade natten med? min pojkvän
12. Du kommentera? ingenting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0