Hela nyårsafton är förstörd

Idag är det nyårsafton och se sent som igår eftermiddag ville fortfarande alla komma på vår fest men sen hände nåt jävla konstigt. Då backade dom flesta ur. Putte pallade inte komma och bara för det så ville inte Niklas komma heller osv. Och sen va det fler som tackade nej. Så nu är jag skitförbannad och besviken på mina s.k vänner. My fucking ass.

Så idag har varken jag eller Patrik någon som helst aning om vad vi ska göra. Så jävla kul va?? hela fucking nyår är förstörd. Vi kanske ska va me Kristian men jag tror inte vi kommer supa. Och det är typ det enda jag vill göra. Vill supa bort hela fucking nyårsafton och glömma mina s.k vänner som bara sviker. Tack så jävla mycket för det.

Nu är klockan snart 6 på kvällen och jag och Patrik vet fortfarande inte va vi ska göra. Vi väntar på svar från Patriks kompis Kristian om vi kunde hänga me honom till hans kompisar men om inte det går så kommer vi med största sannokilhet sitta hemma och kolla på tv vid tolvslaget. Och till råga på allt så mår jag skit. Fryser,har ont i hela kroppen plus ett jävla illamående som fan inte vill försvinna.

Men men. Får väl se vart vi hamnar.

Gott fucking nytt år på er anyway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0