Jag har blivit moster

Äntligen !!!! Idag fick jag veta att jag blivit plast/halv moster =) Snackade me syrran och då hade ju Benita fött en liten vacker flicka. Allt hade gått bra förutom att Benita åkte in och va tvungen att göra akut kejsarsnitt. Men alla är välbehållna och mår bra. Dom hade fått åka hem redan efter 2,5 dag för både benita och lilltjejen va så pigga.
Längtar tills jag får se lite kort på min systers frus dotter =) haha,det blir lite komplicerat det där när man är homosexuell och skaffar barn och så. haha. Men jag ser mig ändå själv som moster fast det inte va min syster som födde barnet.

Idag har jag inte gjort så mycket. Skurat alla golven och bara tagit det lugnt. Väntar på att Melissa ska komma. Mitt paket kom idag. Beställde ju 3 tröjor i onsdags. Ska väl hämta ut det ikväll eller imorrn. får se. hoppas bara att dom är bra. hade ju tänkt ha nån av dom på mig på nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0