JULAFTON =)

Aha,då var det juklafton igen då och jag bara äääälskar det =) Längtar tills att få dela ut alla julklappar,det är typ det roligaste...att se alla förväntansfulla ansikten och allt. Och sen är det ju roligt att få massa julklappar själv också. haha. Jag har 3 påsar med julklappar till min familj och Patrik.

Jag tror att Patrik skjutsar upp mig till Visättra vid 2-tiden innan han åker till sin familj och sen kommer han till oss ikväll. Och jag ska ju självklart titta på Kalle med Melissa =) åh,jag längtar massa.

Men nu tänker jag inte skriva mer,kommer in ikväll och skriver om alla mina julklappar =)


God jul och gott nytt år på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0