Julbord och tomtebesök

Idag var jag tidigt på jobbet,råkade ta en tidigare buss så jag kom till jobbet en halvtimme innan jag började,asså kl 7. hehe. Men det gjorde inget. Älskar att va på jobbet. Men tråkigt nog så är det eventuellt min sista dag imorrn :'( fan asså. men men. finns inget jag kan göra åt saken,det är som det är och det suger verkligen.

Idag på jobbet var det julbord,jag käkade potatis,prinskorv,köttbullar,skagenröra,lax,skinka,räkor och lite till =) va skitgott förutom skinkan som smakade piss. hehe. Efter lunchen fick vi tomtebesök =) ungarna var helt faschinerade och deras ögon va stora som tefat. Tomten delade ut glass,päronsplitt. va skitgott. hehe.

Sen när Eva hade sovvilan så gick ju Monica hem och då satt jag och ungarna i vardagsrummet och kollade på Pippi Långstrump. Va jätte mysigt. Hade Alfred i knät hela tiden,va helt underbart för han är så jädrans go.

Och på mellis fick vi pepparkakor och ananas. Va riktigt gott,speciellt ananasen.

Vid 4 kom Patrik och hämtade mig och så åkte vi hem.

Nu har vi precis badat,ska bara kolla på tv innan vi går och lägger oss.


Bye bye and good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0