Julshopping =)

Imorse skjutsade Patrik mig till Flempan för jag skulle möta upp Madde där och vi skulle ta en fika hos min mamma. Det va trevligt där. Satt och snackade ett tag och fikade lite och så. Sen kom Patrik och hämtade oss och så åkte vi till Kungens kurva för att handla lite julklappar. Jag var så orolig för att jag skulle få min lön efter jul men jag fick den idag =) ca 6000 kr =) är så glad. hehe. känner mig så rik nu.

Vi började med att åka till IKEA och där köpte vi julklapp till mormor,och så köpte vi 2 nya mattor,och lite mer värmeljus och äntligen köpte vi ett bonsaiträd =) är jätte glad,har ju velat ha det så länge nu men det har aldrig blivit av.

Sen åkte vi till Jysk och köpte Melissas och Marias julklapp och därefter gick vi till Rusta och vi köpte en brödrost och lite annat smått och gott och sen gick vi vidare till Toys'R'us och köpte julklapp till Wilmer och efter att vi varit där så åkte vi till Siba och jag köpte ett 2 GB minneskort till min mobil och hörlurar. Och sen skjutsade vi madde till huddinge innan vi åkte hem.


Så snart ska jag börja slå in lite julklappar medan patrik är och köpre lite middag.


Imorrn ska jag till Huddinge och köpa dom sista julklapparna och sen är jag helt klar. Fy satan va skönt.


Nu är jag helt slut,ska bli skönt att bada och sen sova.


hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0