Lucia

Idag har det varit helt fuckin kaos på jobbet men det har varit roligt också =)

Innan 2 var det som en vanlig dag,vi gick ut,käkade lunch,jag fick ta vilan med Helena och det gick jätte bra. Lyssnade på Lejonkungen och Landet för länge sen,vilken nostalgitripp asså,haha. Sen blev allt kaos inför luciafirandet. Vi skulle städa,flera bord skulle fixas ordning och man skulle dessutom hålla koll på ungarna. Och dom sprang omkring överallt och levde rövare.

Klockan 16 skulle dom in och lussa för typ 100 föräldrar,mor och farföräldrar plus andra släktingar. Men det gick jätte bra. dom va så himla duktiga och man kände sig så stolt.

Och sen kom ju Madde vid 3 också fast hon inte behövde men hon ville ju se ungarna lussa och jag blev jätte glad =) va så roligt att ha henne där. Slutade vid halv 6 och då va jag helt död.

Och imorrn ska jag och madde åka till Tumna Tatto och boka tid för min tatuering.

 Visst är ungarna så goa??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0