R.I.P Inger

Igår kväll fick jag veta att Patrik skulle på kryssning me jobbet ikväll och jag blev både arg och ledsen och sa att jag inte ville ha han i närheten så han sov på soffan. Jag grät mig till sömns.

Jag var fortfarande arg och ledsen imorse när han åkte till jobbet. Men sen kom Madde och då frågade jag henne om hon ville komma över ikväll och ha det lite mysigt me mig och sova över och hon blev jätte glad så nu sitter jag och väntar på henne.

Patrik kom hem redan vid 2 och då blev vi vänner igen. Kramades och pussades en stund och så sa Patrik exakt de jag ville höra och så va det inget mer me det.

Ah just det,sen åkte jag,Madde och älsklingen till Tumba för jag skulle ju boka tid för min tatuering. Dom hade ingen tid förrän den 15 Januari men jag tog den iaf =) så den 15 Januari kl 10 får jag min tredje tatuering,fan va jag längtar nu asså. Dom va skittrevliga där.

Nu är väl Patrik på båten och har roligt. Men han lovade att inte dricka sig full. Han skulle höra av sig senare. Grät som fan när han åkte men jag är ju en jävla lipsill också.

Igår fick jag veta att Inger har dött :´( Vila ifred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0