Så jävla nere ikväll

Jag orkar fan inte mer,varken vill eller orkar känna såhär längre. Och ikväll är det en sån här jävligt pissig dag då jag bara vill dö. Mår så fruktansvärt dåligt. Känns som om jag snart ska explodera av alla jävla tankar och känslor.

Känns som om jag inte har nåt att leva för. Känns som om jag bara väntar på den där speciella dagen då mitt liv tar en ny vändning men innan dess famlar jag bara i mörker. Snart orkar jag inte känna mer. Tänker bara gå omkring som en fucking jävla zombie.

Har ingen att snacka me heller,ingen som verkligen förstår mig,som sitter i samma sits. Madde förstår till en viss del men hon tar ändå Patriks parti. Finns det ingen som vet va som rör sig i mitt huvud,som vet jag känner och tänker?? Jag orkar inte gå omkring i den här ovissheten,behöver nån att prata me som förstår.

Alla tycker att jag är självisk men varför då??
Alla tycker att jag är för ung men varför då??
Alla tycker att jag borde vänta men varför då??

Jag känner flera unga tonårsmammor som har det bra så varför skulle det just skita sig för mig??

Varför får jag inte bestämma själv?? Varför får jag inte ge mitt liv en mening??

Alla kan dra åt helvete,ni förstår inte,hur skulle ni kunna det?? Jag hatar er...............





Funderar på att börja gå hos en psykolog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0