Shit about me

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Patrik =)
Hörde dig gråta: Patrik
Såg dig gråta: Patrik
Fick dig att börja skratta: Madde
Du gick på bio med: Patrik,Putte och Robino
Du gick på stan med: Madde
Skickade ett e-mail till dig: Reklam skit bara
Skickade ett sms till dig: Madde

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:

Norge: Ja, det har jag
Danmark: Nopp
Finland: Japp,ett par gånger
Island: Nej
England: Räknas ön Jersey som nästan ligger i England??
USA: Nej, men skulle vilja.
Frankrike: Japp,längtar tillbaka som fan
Italien: Nopp
Grekland: Nej tyvärr.
Schweiz: Ett till nej.
Thailand: Nä.
Kanada: Nopp

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Att förlora mina närmsta
Vart vill du gifta dig: Kyrkan på Skansen eller Ljungå kapell (jämtland)
Vem hatar du verkligen: Inga namn
Varit kär: Många gånger
Kör du bil: hehe,nja,det kan man väl inte säga direkt
Har du ett jobb: Japp,jobbar som barnskötare på Balingsnäs förskola
Gillar du att ha folk omkring dig: Ibland men Patrik vill jag alltid ha omkring mig
Är du ett hälsofreak: Inte direkt
Är du ensam nu: Nopp,Patrik sitter och tittar på tv
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Oj, det är många.

FAVORIT:

Rum i huset: Antingen sovrummet eller vardagsrummet
Typ av musik: Så jävla blandat
Parfym: Har massa
Månad: April till Augusti 
Mat: Har många favoriter :)
Dricka: Coca cola
Godis: Blandat där me
Tidning: Älskar kändisskvaller
Film: Ett par hundra kanske ;)
Skådis: Ingen riktigt favorit
Djur: Har min kattunge,Whiskas

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nopp
Köpt någonting: En eyeliner typ
Varit sjuk: Japp,snorig och en jävla hosta
Sjungit: Idag på jobbet
Sagt "Jag Älskar Dig": Minst 10 gånger
Träffat någon ny: Absolut inte.
Saknat någon: Ja, det är klart.
Kramat någon: Japp,ungarna på jobbet,morsan,Patrik och Madde
Pussat någon: Pussat på Patrik och så har morsan pussat på mig
Ätit: Pannkakor och pizza =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0