Torsdagen den 27 December

Idag åkte jag ner till Huddinge och träffade Melissa och shoppade lite. Hittade ett par svarta tights =) haha. Sen köpte jag en ny mascara,en pincett,ett armband,hårfärgningsmedel och DKNY parfymen,den där som ser ut som ett rött äpple,luktar ju så vansinnigt gott ju. Och på Söndag lovade min moster att hon skulle hjälpa mig färga håret. Ska bli jätte skönt att färga håret igen,va mer än 1 år sen sist.

Jag träffade inte mina morbröder och min kusin idag,pallade inte och dessutom va Patrik så trött också.

Imorrn kommer Melissa hit på fika typ. Ska bli roligt =) sitta och snacka lite skit och så bara.

Nä,nu ska jag gå och borsta tänderna och sen ska jag och älsklingen spela lite kort innan vi sover.

God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0