Tredje Advent

Idag är det 8 dagar kvar till julafton =) herregud,tiden bara rusar iväg. Men det ska bli så otroligt skönt att ha lite julledigt med älsklingen,jag känner att vi behöver det,vi behöver lite tid tillsammans.

Just nu gör vi inte så mycket,patrik äter lax och jag sitter här och skriver av mig lite. hehe. ska väl åka till Madde lite senare och hämta mitt busskort och mina tatueringstidningar som hon lånade förut.

Jobbar som vanligt i veckan =) ska bli jätte kul eftersom det inte är så många dagar kvar på mitt vikariat tyvärr :( usch,hoppas att jag håller mig borta från tårar sista dagen. Men alla där har ju kommit att bli lite som en familj för mig. Fan att jag måste sluta. Trivs så jävla bra.


Nu har jag och Patrik precis käkat varma mackor. Har varit i Visättra och hämtat mina saker hos Madde och sen åkte vi upp till morsan en stund på adventsfika. Nu gör vi inte så mycket. Ska väl snart gå och bada och sen mysa framför tv:n och förhoppningvis mysa massa i sängen,har längtat så efter Patrik.

Imorrn ska vi hjälpa Kristian att flytta,hehe. Ska nog bli ganska roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0