Wierd dream

Jag hade en skitkonstig dröm inatt.

Jag och Patrik var fortfarande tillsammans och vi va på semster nånstans och då berättade han för mig att han skulle bli pappa om 9 månader. Men jag var inte gravid så han hade varit otrogen. Jag kommer ihåg att jag blev så fruktansvärt arg på honom,inte för att han varit otrogen utan för att han hade gort den andra bruden på smällen och jag skrek til honom att henne kan du minsann göra på smällen hur lätt som helst men inte din egen flickvän. Och jag kände mig så förödmjukad och mitt hjärta krossades. Jag sprang och sprang,bara jag kom så långt bort från Patrik som möjligt. Till slut kom jag till en båt,en sån där dom hade förr i tiden med hjul och det. Och helt plötsligt fanns Madde vid min sida. Vi befann oss på 1800-talet och va klädda i jätte fina klänningar. Vi gick ombord på båten och drack te på samma sätt som man gör i England. Enda skillnaden var att jag och Madde hade i några droppar cider också. hehe. Och innan båten åkte såg jag hur Patrik sprang för att hinna ombord men jag vet inte hur det slutade för Patrik väckte mig. Och jag var fortfarande arg när jag vaknade.

Jag undrar va den betyder?
Kommer han bli pappa men jag aldrig mamma?

Aja,whatever.....det får väl tiden utvisa. Jävla skitliv.

Idag är det iaf andra advent och bara 15 dagar kvar till julafton,gud va jag längtar.

Nu har jag och Patrik precis ätit klart,käkade kyckling fileér,ris och currysås....det va mumsan =) hehe.
Håller på och kollar på lite julklappar åt Wilmer också,Patriks systerson. Längtar så tills jag får en egen liten men jag får väl ge mig till tåls ett tag till. Och med tanke på att jag och Patrik inte använder nåt som helst skydd så kan den dagen komma tidigare än man tror. Den som väntar på någon gott väntar ju aldrig för länge,sägs det ju.

Har förässten kommit på en perfekt julklapp till Madde,måste bara kolla om det funkar också och hoppas på att det inte blir alltför dyrt,hehe. Men den tror jag att hon kommer bli glad för =) annars får jag hitta på nåt annat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Drömmen du hade behöveri nte ha någon nödvändig mening, utan kan helt vara en skapelse över vad du ständigt tänker på och oroar dig över. Hoppas allt ordnar sig.

2007-12-10 @ 14:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0