4 films to keep you awake.

Igår kväll tittade jag och Patrik på 2 av 4 filmer från boxen "4 films to keep you awake". Vi kollade på "Blame" och "The baby's room".

"Blame" va riktigt dåligt. Handlar om en mamma och hennes dotter som flyttar in hos en gynekolog. Mamman börjar arbeta där och en dag blir hon gravid. Gynekologen råder henne att göra abort och tills slut går hon me på det men efter aborten börjar konstiga saker att hända. Fostret försvinner och människor dör. Hur som helst så sög den filmen.

"The baby's room" va däremot rätt bra faktiskt. Jag gillade den =) handlar om ett par som har en liten bebis som precis har flyttat till en nytt hus. Dom får monitorer av nån släkting så att dom kan höra va bebisen gör fast dom inte är i samma rum. En natt så hör pappan ljud på barnets ljud,mänsliga röster men när han går in i barnets rum så är det ingen där. Han bestämmer sig för att köpa en liten tv så man kan se allt som händer i rummet där barnet är i. Det han får se är fasanfullt. Nån från den andra sidan hemsöker dom. Mohahahahaha.

Idag är det Lördag och jag har varit vaken sen 7,då gick patrik upp och åkte till jobbet. Jag sitter och kollar på "simpsons" och tar lite kort på katten. Och tar en cigg emellanåt. hehe. När patrik kommer hem ska vi åka till morsan och hämta pengar och lite grejjer. Och ikväll ska vi ju på bio. ska bli jätte roligt.

WEEIIII! JAG LYCKADES öppna en konservburk =) är så jävla stolt över mig själv. lyckades öppna den där jävla konservburken under 20 min. hehe. aja,hur som helst så är klockan lite efter halv 3 och Patrik har fortfarande inte kommit hem än :( det är tråkigt men men. det är ju pengar som han förhoppningsvis köper en 2-årspresent till mig för ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0