Åh nej,inte nu igen

Fan också. Jag som har klarat mig i snart 2 månader utan att tänka på det och så kommer alla tankar tillbaka på en gång. Jag va inne på en 22-åring tjejs blogg och självklart va hon gravid och hade fött en liten son och då kom allt tillbaka,alla tankar. Jag längtar efter att bli gravid så jag blir galen snart men inte lika ofta som förut. Nu är det bara då och då och det är ju skönt det. Jag trivs me livet som det är nu men en liten skulle inte skada. Jag längtar inte efter själva bebisen,utan det är just magen och allt som händer i kroppen som jag längtar efter. Jag älskar gravida kvinnor,det är så jävla vackert. Men som sagt,jag och Patrik har sex utan skydd så till slut borde ju nån liten spermie smita in och göra mig gravid. För avbrutet samlag är ju inte ett dugg säkert mot en graviditet. Så jag har iaf oddsen på min sida,förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0