Bara massa jobb =)

Jobbat idag som vanligt =) hehe. det är typ det ända som händer i mitt liv. Jobba,komma hem,käka,kolla på tv,bada,kolla på tv och sova =) haha,så händelserikt liv har jag liksom. Men jag älskar mitt jobb,skulle inte vilja byta ut det mot nåt annat. Trivs så otroligt himla bra.

Jobbar imorrn me,09.30-16-00 =) ganska skönt att jag börjar så sent,får ju sovmorgon. Och jag trodde jag skulle få mindre lön den här månaden för det känns som om jag inte har jobbat så många timmar men jag satte mig ner nu ikväll och räknade lite. Har jobbat 57 timmar hittils och fått ihop en skaplig lön på ca 3300 kr efter skatt så jag kommer väl får ca 3600 kr i lön på Tisdag =) är överlycklig. Då har jag råd att köpa nåt fint till Patrik i 2-årspresent.

Just nu gör vi inte så mycket,patrik kollar på tv,Whiskas blockerar hela dataskärmen och jag sitter här =) hehe.

nä,nu ska jag ta ett varmt bad och tvätta bort sminket.

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0