Härliga Helg =)

Idag är det Fredag =) gud så skönt. Vet inte riktigt vad som händer i helgen. Ska väl ut imorrn me Patrik och köpa juldukar och julgardiner. Och på Söndag fyller mormor 75 så då är vi bjudna på middag.

Igår jobbade jag 1,5 timme . haha. Hann knappt komma till jobbet förrän jag va tvungen att åka igen. Jag ringde maria och fick veta att morsan åkt in på sjukhuset så jag tog ledigt resten av dagen Så jag åkte upp til Maria och vid 13-tiden åkte vi upp till morsan och hälsade på. Hon hade åkt in me ambulans vid halv 5 igår morse för hon hade kräkts så mycket att hon va hes och sen hade såna jävla magsmärtor. Så dom röntgade henne och tog lite prover. Men det va inte så allvarligt. Hon hade ett litet hål i tarmen som skulle läka ihop av sig självt.

Så idag fick hon komma hem. Skönt det iaf.


Idag skulle jag egentligen följt me maria till Linköping eller Enköping,kommer inte ihåg vilket men igår morse vaknade jag och hade ryggskott och idag har jag fan ännu ondare så idag ska jag va hemma. Patrik ska köpa sån här gelé som man smörjer in me som dom har gjort reklam för på tv.

Madde kommer visst hit på fika också =) hehe. ska bli trevligt att träffa henne igen. vill prata av mig lite och det ville visst hon också göra. Ska väl snart hoppa in i duschen och göra mig ordning lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0