Härliga ungar =)

Imorse ringde chefen och frågade om jag kunde jobba idag  och jag har ju bara väntat på att dom ska ringa så jag blev glad och sa att jag skulle komma inom ett par timmar. Jag kom till jobbet vid halv 11 och min avdelning är i skogen varje tisdag så jag gick dit. När ungarna såg mig blev dom jätte glada och kramade om mig. Jag är iaf omtyckt av nån ;) haha.

Idag har det varit lugnt på jobbet. Satt och målade me ungarna och läste lite efter lunchen. Jobbar imorrn me,07.30-16.00.

Sen åkte jag ner till HUddinge och patrik kom och hämtade mig. Vi gick in på rätt pris och handlade lite innan vi åkte hem.

Nu gör vi inte så mycket,patrik kollar på tv,jag sitter framför datan och Whiskas vette fan va han gör. Ska väl snart gå och bada och sen käka lite innan "Ugly Betty".

vi hörs kanske imorrn.

hej då

Kommentarer
Postat av: HODA

- åh älskar ungar ;)

2007-11-20 @ 18:20:41
URL: http://iiceboxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0