I'm Back =)

som ni säkert har märkt så har jag inte uppdaterat min blogg på nästan 1,5 vecka,anledningen till det är att datan har varit trasig men nu är jag tillbaka igen =)

Det har inte hänt så mycket,har mest jobbat och stått i. är ruskigt förkyld me feber och en förjävlig hosta,ska till akuten imorrn och få hostmedicin.

Igår va det ju fest,christina fyllde ju 18 förra veckan. Jag och patrik åkte dit en stund men efter bara 1 timme åkte vi hem igen. dels för att jag mådde piss och dels för att det inte va så roligt. Så M,gumman min, du missade absolut ingenting. Hoppas du inte är arg på mig,va inte meningen att göra dig upprörd.

Den 1 december ska jag åka ner till Skara och hälsa på Melissa och Johanna och gå ut på krogen. Ska bli jätte kul men framför allt ska det bli så himla skönt att komma bort ett tag. är så trött på sthlm.

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0