Middag ikväll då

Nu har jag precis badat och klätt på mig. Sitter och tar en cigg nu innan jag ska borsta tänderna och sminka mig. Ska ju åka iväg på middag ikväll =) Men det som ska bli roligast är att Whiskas ska följa me och va som händer när han träffar dom andra ;) hehe.

Och imorrn kommer Madde på fika och sen ska vi ner till Huddinge en sväng och titta lite. Får ju lön på Tisdag =) längtar massor.

Och på Fredag kommer Melissa hem =) fan va kul. Vi ska till Gamla stan på Lördag och jag ska köpa 2-årspresent till Patrik.  

Kommentarer
Postat av: juzze

åhh, vad mysigt att strosa i gamla stan
shoppa!
längtar till nästa gång jag kommer upp...

2007-11-25 @ 19:40:18
URL: http://gronablad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0