Strålande humör

Jag är på världens superhumör nu =) är så jävla glad och lycklig. Känns som om jag inte har några problem alls. Fast i och för sig så har jag väl inte så jätte mycket problem. Det enda problemet är väl egentligen mitt självförtroende som är skit. Hatar min kropp,hatar att jag är så fet :( vill gå ner i vikt men jag vet bara inte hur. Och sen måste jag få arslet ur vagnen och kanske röra på mig mer men det tar emot när man inte har nån som kan stötta mig :( men men. Får sluta äta massa godsaker hela tiden och sluta dricka massa läsk. Fast jag dricker inte så mycket läsk,dricker mest vatten och lättmjölk. Det är godare.

Nu lyssnar jag på musik,ska snart gå och hänga upp lite tvätt och sen hoppa in i duschen innan älsklingen slutar.

Whiskas ligger i soffan och sover. Han är så söt när han sover. Och han växer jätte mycket. 

Nu är klockan lite över halv 7 och jag har precis badat med Patrik. Det blev aldrig att jag duschade innan han kom hem,fastnade vid datan istället. hehe. datanörd som jag är. Patrik sitter och kollar på tv,jag ska snart gå och göra honom sällskap,ska bara ta och klä på mig lite först.

Vi hörs och störs imorrn.

Hej Svejs så länge
 

      
                  Gammalt kort ----> < ----Nytt kort
                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0