Boooring

FÖRHÅLLANDE 
1. Är du singel nu? Nej,inte direkt
2. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? Jag är mer än redo me tanke på att jag har varit sambo i över 28 månader
3. När hade du sex senast? Förrgår =)
4. Haft sex på fyllan? Älskar sex på fyllan......
5. Sagt "jag älskar dig" till någon och verkligen menat det? Ja,det är väl klart.....
6. Varit otrogen? Halvt....

KOMPISAR 
1. Har du nån bästa vän? Jag har ingen bästa vän men jag har min Fruga
2. Är du ofta med dina vänner? Har endel vänner men det är bara Frugan jag träffar regelbundet
3. Vad brukar ni hitta på? Snacka massa skit,mysa,skratta,fjanta oss och mycket mer
4. Bästa minnet med en vän? Har så himla många minnen....
5. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ah,klart =)
6. Har du hatat din bästa vän? Inte hatat men ogillat kanske
7. Har du alltid kul med dina vänner? Det beror på va man gör och vilket humör jag är på

SISTA SOM 
1. Som du fick en puss av? Patrik <3
2. Sov med dig i samma säng (förutom du själv)? Patrik,eftersom att vi bor tillsammans
3. Du delade ett riktigt skratt med? Frugan
4. Du gick på bio med? Älsklingen
5. Du höll i handen? Älsklingen
6. Du gick på stan med? Patrik =)
7. Delade en pizza med dig? Oftast blir det Patrik....
8. Du ringde? Maria
9. Skickade ett sms till dig? Frugan
10. Du kramade? Frugan

ÖVRIGT 
1. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? Inte tjuvkika men det är roligt att se hur andra har det hemma hos sig
2. Längtar du till sommaren? Gud ja.....längtar tills min och Patriks fördelsedag och så vår semester
3. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? Tittar mig sällan i spegeln
4. Hur svarar du i telefon?
 Typ "Hej" eller Ah,Rebecca" eller nåt liknande
5. Vill du ha barn? Längtar varje dag,hoppas varje dag......
6. Har du gjort något olagligt? Snattat :S
7. Bäddar du ofta sängen? Hatar obäddade sängar
8. Gillar du att sjunga? Japp men bara när jag är själv typ
9. Har du egen dator? Jag och killen delar ju
10. Hur mår du idag? Rätt okej.....lite seg bara
11. Vilken klass går du i? Ingen......ska eventuellt börja på komvux till hösten
12. De värsta du vet? Oj,det är endel.....
13. Vad vill du jobba med sen? Större barn eller ungdomar

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

bra tidsfördriv

2008-04-16 @ 11:30:16
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0