Jävla väder

Igår kom Madde med en jätte bra idé. Hon tänkte att hon,tintin,jag och Patrik skulle åka iväg och grilla ikväll och det va ju en jätte bra idé. Jag och Patrik åkte och köpte kött och potatissallad och massa sånt igår.

Och imorse när man vaknade och tittade ut så va det grått och jätte tråkigt väder. Så vi va tvunga att ställa in :( Hade sett fram emot att grilla och umgås men men. Det kommer väl fler tillfällen.

När jag och Patrik låg i sängen och bara slappade så började det åska och jag är livrädd för åskan men när jag låg under täcket me älsklingen så va det inte så farligt.

Just nu gör vi ingenting och vi ska inte göra nåt heller ikväll. Bara ta det lugnt,gå runt i pyjamas hela dagen. haha.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0