2 veckor till julafton och 2 dagar till...nåt annat ;)

Har precis satt igång den andra tvättmaskinen....det går undan här
vet ni....det allra nödvändigaste är snart tvättat och sen har jag bara
massa dukar,sängkläder,handdukar och gardiner kvar....men det
ska jag också ta i veckan....tror jag...

Annars har jag suttit framför tv:n och kollat på Räddningspatrullen
och luftens hjältar (ja,jag älskar gamla barnprogram)....

Ikväll slipper jag iaf va själv....pojken min bestämde sig för att ta ledigt
från extrajobbet....vi har lite saker att fixa ikväll också....först ska vi till Toyota
Center för att hämta nåt till bilen, sen ska vi handla lite och innan vi åker hem
ska vi till Mälarhöjden och hämta ringarna....förmodligen tar vi en tripp till
Donken för kvällens middag också....

Idag är det exakt 2 veckor kvar till julafton, det är sjukt hur fort tiden går....
Och om bara 2 dagar händer det nåt som jag längtat efter ett bra dag....hehe....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0