a special day <3

Idag är det inte vilken dag som helst....det är en speciell
dag idag....

För 3 år sen, just den här dagen, träffade jag världens
underbaraste och finaste kille....

När vi först blev tillsammans så trodde inte jag att det
skulle hålla särskilt länge men mitt och Patriks förhållande
har varat i 3 år hittils....flera av våra vänner att skaffat nya,
gjort slut,skaffat nya,gjort slut osv men jag och Patrik vet
vart vi har varann....

Idag är det inte bara vår 3-årsdag utan idag är även den
dagen som en av mina drömmar går i uppfyllelse...........
Äntligen får jag min ring =) .....jag och Patrik har förlovat oss...

Jag är så otroligt lycklig med Patrik och jag kommer
nog aldrig inse hur mycket han verkligen betyder för mig....

Längtar tills jag får sätta på ringen (Ni som läst min blogg dom senaste
dagarna vet va jag pratar om)

Jag älskar dig,Patrik <3

                                         

                                                                            3-årsjubileum och förlovning <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

GRATTIS GUMMAN!!!!!

2008-12-12 @ 11:33:04
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Postat av: Elinor

åh! Grattis! Hoppas allt är bra<3

2008-12-12 @ 17:09:15
URL: http://lyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0