a very good day (=

Gud va den här dagen har varit bra (:

Fick besök av Frugan och Tintin en liten
stund och Tintin försökte fixa boxen så gott
han kunde och han fick iaf fram alla kanaler
men ingen bild....jag och Frugan satt och snackade
lite skit under tiden....sen va dom tvungen att åka för
Tintin skulle jobba men på Söndag kommer ju paret
hit igen för att ha en liten bingolotto-kväll med med
mig och pojken.....spela bingolotto,äta lite chips och
förhoppningsvis massa pengar osv *host* hehe...

Patrik va och besiktade bilen idag och den gick igenom,
det va bara lite läckage från avgasröret och ena lampan
vid regplåten som måste åtgärdas så småningom...när han
kom hem så åkte vi till City gross för att handla och sen
skulle pojken plocka ut lite pengar och såg att lånet hade
kommit in så först bar det av hemåt för älsklingen va tvungen
att pissa (lovar att min pojke har problem me prostatan för han
kissar HELA tiden), sen bar det iväg till Stima för att köpa tvättmaskin,
den vi ville ha hade inte kommit ut än så vi köpte "föregångare" som
dessutom va 1000 spänn billigare....på Måndag kväll kommer några
gubbar och lämnar och installerar den nya tvättmaskinen samt hämtar
vår gamla....efter Stima bar det av till Woody för att köpa lite golv....

Och dessutom fick jag mail tidigare idag att våra ringar är
leveransklara så jag borde få dom senast på Tisdag....

Och så har vi äntligen fixat vår box helt nu.....pojken ringde
comhem och dom sa att han skulle dra ut boxen och sen
sätta in den igen och han gjorde det och då funkade det
perfekt....så nu är vi 144 kanaler att kolla på....haha....

Har precis ätit ungsstekta rotfrukter (potatis och morötter) med
kött och grönpepparsås....är helt proppmätt nu....pojken sitter
och kollar på Scooby doo på cartoon network....snart ska vi ta
ett bad och sen kolla på film och äta lite ostbågar....

Ha en bra kväll för det ska jag ha (=

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0