bingolotto-kväll

Sitter här nyduschad med bara en handduk på mig....ska
väl öppna balkongdörren för att få in lite frisk luft och sen
klä på mig...

Älsklingen har åkt till verkstan' så jag ska passa på att städa
lite och dammsuga vardagsrummet....

Ikväll får vi besök av Frugan och Tintin....dom ska ju hit för
att spela bingolotto me oss...när folk hör att man ska spela
bingolotto tänker dom genast att vi måste va värsta pensionärerna
men det är bara för att bingolotto har fått den stämpeln....det är
faktiskt roligt att bjuda över ett par vänner på en söndagkväll när
man i vilket fall som helst inte gör nåt annat....då kan man väl lika
gärna umgås lite och spela bingolotto...Hur som helst tycker jag att
det ska bli supertrevligt....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0