dags att sluta/minska på rökningen?

Usch,det kommer bli jobbigt men det måste göras (=
Har kanske en liten att tänka på också ;) och om det
nu skulle va så, så är det bäst att sluta/minska så fort
som möjligt....

Hoppas att pojken köper gravtest ikväll....hatar att inte
veta....mensen har iaf fortfarande inte kommit...5 dagar
försenad....jag kissar typ hela tiden,jag är ovanligt trött
och illamående titt som tätt...

Pratade me mamma idag angående mina misstankar
och hon blev jätte glad...haha....känns skönt att veta att
jag har min familjs stöd....Maria vet jag redan kommer bli
glad för hon har tjatat....

Men i nuläget vet jag ju varken in eller ut....kanske inte
ens är så?

Ciao


Kommentarer
Postat av: Tine

Lycka till och hoppas det går bra vilket som. Hör gärna av dej om du sitter i samma båt som mej ;) Kram

2008-12-16 @ 16:16:43
URL: http://www.nogg.se/minako

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0