Ett jävla nervvrak

Har inte sovit en blund inatt....va uppe och kissade 3 gånger
och resten av tiden låg jag och bara va såååå jävla nervös...

Det är idag det gäller....jag har bett till HONOM att stickan ska
visa plus hela natten....jag håller på och blir ett nervvrak....inte
kan jag ta en lugnanade cigg heller för min sista cigg rökte jag
igår kväll men en enda sista idag måste jag ha....bara för att
lugna nerverna....efter njag har börjat plugget igen så tror jag
att det kommer va lättare att sluta röka för då har jag fullt upp
på dagarna med lektioner och sen läxor och massa annat....

Nu är det väl dags....ska sätta på mig lite kläder och sen pallra
mig ner till centrum för att köpa stickan och sen är det bara att be
som aldrig förr....

håll tummarna för mig =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0