Falskt alarm

Nu kan iaf Patrik andas ut....jag är inte gravid....jag
är så arg och besviken och ledsen....jag trodde att
äntligen va det min tur....det kändes så rätt och jag
va så glad fast jag inte visste...Men om inte mensen
kommer till jul ska jag göra om testet, kan ju hända att
jag gjorde det för tidigt....

Men livet går ju vidare....nu först måste jag koncentrera
mig på skolan och sen hitta ett jobb och efter det så kanske
det blir smått....jag tänker sex-strejka tills Patrik vill ha barn...
Jag orkar inte mer fler besvikelser....då vet jag ju iaf att jag
inte är med barn om mensen skulle va försenad....då slipper
jag hoppas....

Livet är fullt av besvikelser....

Kommentarer
Postat av: melissa

Det kankse va lika bra att du inte var gravid då , jag tycker att du verkligen ska vänta tills Partik vill ha barn annars så kan de gå väldigt wrong , du kan ju inte ta hand om barnet själv när du inte har nån inkomst lr nåt .. så de är nog bäst att du väntar lite men jag kan förstå att de kan kännas som en besvikelse men du har hela livet framför dej , du kan skaffa barn närsomhelst nu kanske det inte är rätt ...

2008-12-17 @ 14:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0