fan vilken tråkig dag

Idag är det en sån här riktigt tråkig dag som man helst bara vill
sova igenom.....det är grått och uselt väder ute,det finns inget
att se på tv,inga roliga människor på msn....usch....och dessutom
kommer inte min älskling hem förrän sent ikväll......bläää.....skulle
kunna sätta igång och baka lite lussekatter men jag har massa
disk och dessutom vill jag inte gå in i köket mer än nödvändigt
med tanke på hur det ser ut där så det är bara att glömma.....

sitter för tillfället och kollar på aladdin....Whiskas ligger i fåtöljen
och typ halvsover....är väldigt sugen på att följa hans exempel och
hämta ett täcke och krypa ner i soffan och glo på tv.....

Jag har bestämt mig för att ringarna inte ska få förstöra vår
speciella dag som kommer väldigt snart ;) angående ringarna
så kommer det fixa sig....jag vet det....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0