helg och lite julledighet (för älsklingen)

Är helt tokseg nu....haha....skönt me helg nu iaf....

Jag och pojken åkte upp till Flempan idag för
att fixa min ring och jag hade väntat mig att minst
få vänta en dag innan den va klar men 1,5 timme
senare va ringen klar (= är helt överlycklig nu....den
sitter nästan perfekt....skulle kunna förstora den typ
0,5 mm till men om jag gör det så blir det efter jul...
Men den är så jävla fin och jag är så glad att vi är
förlovade på riktigt nu....

Efter flempan bar det av till Frugan och Tintin för
att kika på Bailey (vovven)....Putte,Natti och Robino
va även där...va kul att träffa dom också,va ett bra tag
sen sist....tyvärr....älsklingen provade även på att spela
lite Guitar hero för första gången och han va rätt så
duktig.....hehe....min lilla gulleplutt...

Innan vi åkte hem drog vi till Donken för att köpa
lite mat....

Just nu har vi precis ätit....jag bloggar lite om va som
hänt idag och älsklingen kollar på tv...han ska snart dra
in till stan för att hämta lite pengar så att vi kan köpa
julklappar i helgen.....sen blir det ett varmt bad och slappa
framför tv:n....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0