Julklappsinköp hela helgen

Om 3 timmar börjar älsklingens jullov =)
Ska bli så jädrans skönt att ha honom
hemma ett par dagar nu....

Idag ska jag och pojken åka till Flempan
för att äntligen förstora min ring....mamma
ska möta upp oss i centrum för om hon
följer me så får vi lite rabatt....hehe....
Så f.r.o.m Söndag,om inte tidigare så
är jag och Patrik förlovade på riktigt, dvs
att då har båda sina ringar på sig....

Får se om vi ska över till Frugan och tintin
också i eftermiddag/kväll för att kika på deras
rynkboll....haha....den är så nedrans söt...(=

Hela helgen ska man ut och köpa julklappar....
Imorrn ska mamma och maria följa me till
Kungens kurva och till EG's för att köpa julklappar
och på Söndag ska jag möta upp maria i Skärholmen
för att köpa julklappar....kommer bli en massa springande
i olika affärer men det kan ju va kul ibland....

imorrn kommer Melissa hem också (= har inte träffat
henne sen jag va nere i Skara så det ska bli jätte roligt....
Men det lär ju inte bli att jag träffar henne innan julafton...

Nu ska jag nog plocka ögonbryn och sen ta en dusch
och göra mig ordning....

Ciao

Kommentarer
Postat av: melissa

kan inte jag få följa med och köpa julklappar på söndag då? :)

2008-12-19 @ 16:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0