kisse vs vovve

1-0 till kissen (= Bailey åkte på lite stryk....inte
roligt....inget allvarligt dock....bara några ytliga
rivsår på nosen....min kisse är livrädd för hundar
och sen är det ju misses territorium....får se om det
går bättre på nyårsafton....annars får vi stänga in misse
i sovrummet....

Nu sitter jag iaf och väntar på mat och cigg...haha....

Imorrn ska jag till Skärholmen och shoppa lite....ska
köpa nya örhängen och så ska jag gå in på NewYorker
och se om jag hittar nån snygg tröja....Ska hämta upp
Melissa och Moa också...pojken får gå och titta på va han
vill....kanske inte så kul att hänge me 3 tjejer och shoppa
kläder.....hehe...

Hörs imorrn...

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0