Massa roliga saker den här månaden

Jag har varit så himla fokuserad på att det snart
är jul så att jag totalt glömde bort ett annat ännu
viktigare datum den här månaden....12 December =)
Längtar så jag spricker snart....och så är det julafton
den 24:e och nyår den 31:a....förmodligen kommer
jag och älsklingen skjuta upp kryssningen med
tanke på att vår tvättmaskin gick sönder och så måste
vi ju köpa en ny och dom kostar ett par tusen...men
det känns ändå lugnt....får ta kryssningen efter den
17 Maj =) hehe....

Usch va jag är trött och seg idag....känner mig helt död....
Önskar att jag kunde sova nån timme till men nu är det
omöjligt....

Bullbak och köttfärspajs bakning står på schemat idag.....
Orkar ju inte nåt av det men men....förhoppningsvis piggnar
man till lite senare...

Idag är det liksom 1 december.....och ingen snö ute :(
När älsklingen kommer hem sen så ska han och jag ta
första chokladiten ur våra chokladkalendrar :P tihi.....

Nu ska jag kolla på tv en stund innan jag börjar baka...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0