Nu vill jag att allt blir klart

Jag slapp besök idag iaf (= Frugan ringde och sa att
dom inte kom för dom hade fått besök av en annan
hund idag och ville inte att det skulle bli för mycket för
Bailey men mig gör det inget....Här ser det ändå själva
fan ut och jag ska ändå bara hålla på och plocka och
diska....

Så nu har pojken INGET skäl till att inte lägga klart
golvet ikväll....jag håller verkligen på att bli galen....
Jag har inte städat det minsta lilla sen vi började
me golvet....det är dammigt ÖVERALLT,saker ligger
i hela lägenheten och det är bara en allmän oröra...

Längtar så tills imorrn då jag får storstäda....ska damma
varenda liten sak,ska dammsuga och våttorka varenda liten
millimeter,ska stryka alla dukar och gardiner till perfektion...
Äntligen kommer jag få lite ordning och reda igen...

Har kollat runt på nätet efter billig kurslitteratur också men
hittade inga jätte billiga...billigaste kostade nog 217 kr =S...
Men jag måste ju ha böcker innan jag börjar skolan...ska prata
me pojken näe han kommer hem..

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp begagnat, de gör de flesta studenterna.

2009-01-04 @ 01:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0