Nyårslöften

Dom flesta brukar ju ange ett antal nyårslöften som
te.x att sluta röka osv och jag har alltid tyckt att det
verkar va lite fejkat....det är inte många av dom
som håller sina löften....jag brukar inte ange nyårs-
löften men i år ska jag faktiskt göra det för jag känner
att mina löften är äkta och jag är fast besluten att
verkligen hålla dom....

Mina nyårslöften:

1. Ge 100% i skolan och få minst
VG i 2-3 ämnen,resten G och nåt
MVG skulle va roligt men huvudsaken
är att jag får G i alla ämnen.

2. Sluta bita på naglarna FÖR ALLTID.

3. Leva hälsosammare. Jag har gett mig fan
på att gå ner minst 10-15 kg innan sommaren.
Inte bara för att jag vill bli "smal" utan jag vill må
bättre och få bättre självförtroende också.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0