Sömnproblem?

Jag lider av allvarliga sömnproblem....det stör mig.....
vill kunna somna så fort jag lägger mig....men dom
senaste 4-5 nätterna har jag inte somnat förrän
efter midnatt....ligger bara och vrider mig fast jag
är trött....så nu sitter jag faktiskt med datan i sängen
och skriver av mig lite innan jag sover....får se om det
kanske hjälper lite....pojken min ligger redan och
sussar så gott....Ska göra honom sällskap så fort
jag har bloggat klart,kikat vidare på nätet,tagit en cigg
och varit på toa...

Ni som undrar varför jag inte har varit på msn
dom senaste dagarna så är det därför att msn
har fuckat ur sen Kristian va här och fixade vårt
antivirusprogram :S känner av abstinensen nu :(

Ikväll har pojken fortsatt riva lite golv och som tur är
så får vi hjälp av två stora och starka karlar imorrn....
Niklas och Putte kommer och hjälper oss....känns skönt....
vill försöka bli klar me det så fort som möjligt....

Nu ska jag kika vidare....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0