varför blir allt skit?

Jag lyckades somna efter 2 inatt...Yeeeyyyy.... så jävla roligt... Allt blir bara skit nu.... Massa inställningar i datan gör att bloggen inte fungerar som den ska,jag kan inte kolla min mail ( vilket jag MÅSTE innan imorrn bitti för då ska jag på intervju och all information om vart det ligger osv finns i min mail), jag kan inte kolla mina sidor...blir snart tokig.... Och till råga på allt så fick pojken svar från banken idag och han fick bara låna 10.000 så vi kan alltså inte lägga nytt golv förrän efter jul... Varför händer all skit på samma gång? Det är helt enkelt för mycket...jag pallar inte....jävla jävla skit.... Och Frugan, skratta inte för det är INTE roligt...jag vet inte va jag ska ta mig till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0